Σάββατο 23 Απριλίου 2016

Το δωμάτιό μου


"Θα νομίζετε, κύριοι, ότι θέλω να σας κάνω να γελάσετε. Κάνετε λάθος. Δεν είμαι τόσο εύθυμος όσο φαντάζεστε, ή ίσως φανταστήκατε. Άλλωστε, αν όλη αυτή η φλυαρία μου σας πειράζει στα νεύρα (και το νιώθω πως σας πειράζει), και με ρωτήσετε ποιος είμαι, θα σας απαντήσω πως είμαι δημόσιος υπάλληλος ογδόης τάξεως. Έγινα δημόσιος υπάλληλος για να κερδίσω το ψωμί μου. Ωστόσο, τον περασμένο χρόνο, όταν κάποιος μακρινός μου συγγενής μού άφησε κληρονομιά έξι χιλιάδες ρούβλια, έσπευσα να παραιτηθώ παίρνοντας την σύνταξή μου, κι αποσύρθηκα στη γωνιά μου. Έμενα και πριν εκεί, στη γωνιά μου, μα τώρα κάθισα για τα καλά. Το δωμάτιό μου είναι θλιβερό, άθλιο, και βρίσκεται στην άκρη της πόλης."

(Από το Υπόγειο, Φ. Ντοστογιέφσκι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου